http://kralchatt.blogspot.com/




5 Aralık 2014 Cuma

LÖRDİ


Aslında ben pek rock müzik dinlemem ama lördi grubu vamış bu grubu bende yeni keşfettim sayılır bazı güzel bi öykü anlatan klipleri var bunların zatewn giyinşler falan da bi harika bu gün sizlerle bu grupların bi kaç aklımda kalan videosunu paylaşçam ben çok beğendim beğenerek izledim youtube tan bunları umarım sizlerde beyenirsiniz mesela bu klip markette geçiyo  aynı zamanda da marketin tuvaletinde mi ne lördi grubu marketi basıyo işte o ara kız tuvalet kağıdıyla totosunu silip çıkıyo tuvalletten marketten mısır gevreği tarzı bişeyler alıyo hepsi müziğe abanıyo o arada derken bide kumral bi kız var bide o giriyo aralara falan tam oraları hatırlamıyorum her neyse işte baya güzel klipleri var lördinin budan çıkarmanız gereken sonuç bu tabi bu arada bi kaç tane daha aklımda kalan güzel klibi vardı onlarıda buraya atçam şimdi ama öncelikle izin verirseniz bi izliyim adamlar kimbilir ne paralar dökmüş sermayeler harcamıştır bu kliplere ya bu lördi grubu erevizyonada katılmış aslında bi haltlarda parmakları var kesin yoksa bu değirmenin suyu öyle kuru kuruya dönermi hiç sırf bunların kostümü ıvırı zıvırı derken dünya para gidiyodur zaten kim ne derse desin adamlar sper iş çıkarıyo ben rock müzik sevmememe ramen yani sevmiyom derken fazla dinlemememe ramen taa gittim rockçı mazalara geçen gün lördi tişortu var mı die sordum ama boşuna arama bulamassın öyle kolay dediler napalım artık sağlık olsun başka zaman başka yerlere gene lördi tişortu sorarız ee şimdi hemen bi kaç video daha gewçen gün izlediklerimden buraya ekliyorum onlarında bakıp içeriği hakkında size yorum yapçam hemen lördi bu be lördi tusubasa deil boru deil yani demem oki kral grupmuş.



       Eveett bu klibinde başındaki saat kulesi falan çok ilginç dınkk! dınkk! dınkk! die çalıyo falan siyah beyaz bi atmosferle adamlar işin başını duygusala bağlamış sonra birden işin rengi deişi verio bunlar bi odanın içindeler zaten şimdi kaç kişi olduklarını hatırlayamıyorum pokemondaki deşmeli eş gibi giyinmiş olan çocuğu sanırım bizim lördi grubundaki çakallardan bitanesi görünmez olup gebertiyo sonra oda yıkılır gibi oluyo arkadan hafif sannanıyo lördi grubu dasdar yere dalı veriyo ve eylence başlasın kızı sandayeye oturtup köşeye çekiyolar evet sonrasını şuan izliyom benden istikbarat bekleyin hehehee:D eveet nerde kalmıştık sandalyeye oturtulmuş kız diodum en son demi sonra o eşgibi olanla dier kızzombişeleşiyo ve lördi grubu ortalığı yıkarken öbür kızda sandalyeye zincirlenmişken klibin başında taktıkları kasedin fişini ayayla çekiyo kasette zaten eski model nie eski model onuda bilmiyom da her neyse sonra birden herşey bitio kız oturduğu sandalyesinden kalkıyo zincirler falan çözülmüş sonra lördiden biri gelio işte kız normale dönünce iyice ona sarılıyomu ne bişey yapıyo orda bitiyo klip ama çok güzeldi bundan çok etkilendim.


Ve son olarak arkadaşlar bu da etkilendiğim son klip aslında sanırım lördinin bütün böyle olay anlatan kliplerini seviyorum ama sayfada bi gönderide 3 taner video olmuş olcak o yüzden bunu eklemicektim ama hadi hayırlısı bakalım neyse şimdi hemen sizler için izleyip yorum licam sanırım eski bi tiüylü kalemle bi kız mektup yazıyodu mum ışığında falan o tarz bişeydi neyse hemen bakıp dönerim şimdi ben bekleyin beni hah geldimm... aynı dediğim gibi dier kliptede olduğu gibi dar bi oda kadar kulübe tarzı yerde bu sefer bi kız oturmuş masasında bi kitap tüylü kalemle birikerine mektup yazıyo mürekkebine batıra batıra  bu arada bizim lördi tayfası dışarda müzik yapıyo grupça sonra diablo2 oyunundaki gibi elinde meşale olan birileri geliyo ahirette onun bi melek olarak falan anlamı varmı tabi ben orasını fazla bilmiyorum ama diablo 2 yi oynamışlar varsa içinizde bide köyleri bitirdiğinizde ara videolarını izliyosanız oyunun ne demek istediğimi anlarsınız neyse hemen konumuza dönelim eli meşaleli herifler kulübeyi bastılar ya sonra kız çıkıyo kulübeden ormanın içinde bunlardan kaçmaya çalışıyo pekte beceremiyo elinde de mektubu üstünde beyaz elbisesiyle ayaklarıda çıplak falan zavallımın böyle zavallı durumdayken ormanın içinde yakalanıyo mektubunu okuyolar ya da okumuyoda olabilirler sonra zarfın içinden bir sürü kağıt dışarlara saçılıyo derken kızı biyere bağlıyolar başına üşüşüyolar sonra lördi grubundaki o en önemli herif pek rock dinlemediğim için adını bilmemem normal mazur görün artık neyse işte geliyo o meşaleli heriflere bi büyü yapıyo kızıda kurtarıyo sonra sabah oluyo masalda burda bitiyo ama bence hem klip dört dörtlük olmuş hemde kız çok güzel uff ben bu yazıdan sonra gidiyimde bi diablo oyniyim bari canım çok çekti gerçi onda şuanda öyle karanlık yerlerde değilim ormanlık köydeyim yinede ama karanlık deil pek neyse idare edecez artık ortamı :D

EE arkadaşlar bunları buraya ekledim ama site arka planı falan mavi aslında bu bloğu ben böyle şeyler paylaşmaya açmamıştım daha böyle tatildir bardır ne biliyim ıvır zıvır şeyler içindi tabi ıvır zıvır dediysem blokta paylaştıklarımı küçümsemiyorum beni yanlış anlamasın kimse ama ne biliyim pek arka plan rengine bloğun konusuna uygun şeyler olmadı ama yinede napalım bunları paylaşmak çok içimden geldi bence yinede hiç fena olmadı bana bir yazıda daha katlanmak zorunda kaldığınız için teşekkür ederim bakalım kahramanımız eş 2. bölümde imam efendiyi alt edebilecek mi bitirme bölümü bitirme seni seçtim pikaçuuu pika pika :D bu videoyuda bilen arkadaşlar espiriyi anladı zaten fazla söze ne hacet efendim :D....
http://kralchatt.blogspot.com/