http://kralchatt.blogspot.com/




5 Aralık 2014 Cuma

Disko Hayali

Genelde çok hayal kuran biri olmama ramen uzun süredir çok gerçekleştirmek istediğim bi hayalim yoktu ta ki o gece o diskoya gidene kadar belki ilk disko maceram olduğu için bana farklı gelmişti ama belkide alakası bile yoktu oraya girdiğimde acaip derecede rahat hissetmiştim işte o gün kendime dedim ki bi disko açmalıyım disko veya bar işletmeciliğ bi de motor almalıyım ikisi birbiriyle ne kadar alakalı bilemicem ama sonuçta ikiside benim hayallerim motor hayali daha eskilere dayanıyor her neyse ama mesele şimdi beni bu hayale sürükleyen şey aslında cevabı tam olarak bende bilmiyorum ama kızlar gece hayatı bar bunları seviyorum evet kessinlikle bunlar benim vazgeçilmezlerim arasında o yüzden meslek olarakta bu tarz bi iş yapmak bana cazip geliyo olabilir belki ama içten gelen bişey işte zaten bi nedeni olsaydı hayal olmazdı sankibi kızı seviyoruz da bunun nedeni mi oluyor hehe tabi ki sadece bi örnekti :D evet belki hayalin nedenini anlatmam zor olcak burdan ama size bi disko anımı anlatiyim bi gün Antalya da bi diskodayım ama hep turistler var fazlada içkili değilim ben rapçiyim bir ara baktım rapçiler doldu,



bi baktım hepsinde de kep var kızlı erkekli bende aralarına girdim hepimiz karşılıklı dans ediyoz herkes biribirine şapka veriyo bi arkadaşta tabi arkadaş dediğime bakmayın tanımıyorum o kadar yani geldi kepimi istedi biraz takıliyim die falan bide türkçede bilmiyo rus desem deil tam zenci neyse verdim geri vercek sanıyom biraz takılıp bi tane kıza verdi bende kızı takip edip duruyom kız anladı başlarda ters ters bakıyodu zaten rahatsız oldu benden sonra kız diskonun kapısına çıktı bende takipettim bende çıktım kapıya sonra artık gidebilir miyim gibi bişeyler söyledi amerikan aksanıyla bende tam anamadım bu tekrar diskonun içine girdi bende peşinden tabi sonrahızlıca koştu abisine haber verdi abisi geldi bana dio işte my sister my sister l m sister falan bende dedim my hat give me a hat ama çocuk anlamsız anlamsız bakıyo suratıma dansına bak falan dio sonra kız dışarı çıktı gene kapıya abiside gitti bende peşlerinden baktım şapkayı vermicekler toplanıyolar bana dalacaklar falan çocuğa diorum where are you from o dio ingilizce gelicenmi gibisinden bişeyler sonra bekledik bekledik kız gitti çocuk geldi o benim şapkayı verdiğim çocuk sonra şapkayı verdi bana sonra kıza gittim teşekkür ettim kızcağız şapka yüzünden ağlıyordu daha kalitesiz türkiyede bulunabilcek bi şapka olsaydı ben onu ona vermeyi bile düşündüm ama verseydim bidahada şapkayı bulamazdım sıkıntı oydu sonra aldım şapkayı gittim başka bi kıza taktım kendim kız geldi benim önümde dans etmeye falan başladı çok güzel bi geceydi ama acaip öbür şapkayı verdiğim çocuk geldi dalga geçiyo gülüyo it kendi ülkemizde bizi eziyolar kendi ülkemizde turist muamelesi yapıyolar böle domuzlar işte sonradan o olayda anladığım kadarıyla o benim şapkayı verdiğim çokcuk o kıza şapka benim gibisinden hediyemi etmiş nedir kızda şapka benim die vermek istemedi haliyle aklınca benle dalga geçiyoda kendi rezil oldu lavuk amannn bane ne artık ben aldım şapkayı başka kıza taktım bütün gece önümde dans etti nerdeyse hiçte başkasına vermedi zaten nie vericek ki dimi ama kız kızla erkek erkekle mutlu olcak deil sonuçta kızlar erkeklerle mutlu erkekler kızlarla karşı cins meselesi gerçi tercihler tartışılmaz ben herkesin tercihinede saygıyla yaklaşırım yani karşı çıktığımdan söylemiyorum neyse anlicanız keyifler gıcırdı...
http://kralchatt.blogspot.com/