http://kralchatt.blogspot.com/




30 Aralık 2014 Salı

Klip Dediğin Budur!

Klip dediğin budur arkadaşşş yaa şu kızın bindiği arabaya giydiği kıyafete ıvıra zıvıra şaşaya şöhrete bilmem neye bak arkadaş ya bizde nerdeee diomuşum görmemişler gibi burda heheee tabiki öle girmiom lafa yani allaa yatın yere lenn klavye bende bilmimusunuz siz klavyenin benim en saağlam laf sokma aracım oldunuda bana artislik yapıosunuz burda ben hiç kendimi görmemiş durumuna düşürürmüyüm ben düşünen adamım burda bunları bir sürü kişi okuo deymi ama deymi deymi wuhuvvvv eveeettt espirili girişimizide yaptıktan sonra konuya girelim bakalım şimdi :P geldik yiyecek içecek faydasına tabe şu videoyu ben bi yandan izlemem gererkio şimdi bişeyler buraya yazıp doldurup zırvalamam için ... bakalım bakalım hele şuna bi göz atalım napıolar sonra hepsini lastik gibi gerdiricem memleketine göre ayar vericem hepsine bakın görün siz şimdi puhahahahaaa :D şu beyaz süt rengi üstü açık araba güzel o arabayı kullanan kız ondan güzel deri ceketler güneş gözlükleri falan ohh keyifler keka ortamımız hoş modumuz güzel havasında kız şu arabanın aynasında kzın kendi yüzünü tersten gördüm ya uff çok etkilendim şuan :D nereye gdio bu arabayla bu ya nese durun anlarız video biraz ilerlere sarsında :D oo ben öyle deyince kızın içinden hızlanmak geçti beni merakta bırakmaktan korkuo bu kesin xd arabayı hızlandırdı yarışçılar kaskını düzeltirya buda aynı o şekil gözlükleri düzeltti şuan anaa heycanlandım durun hele devam et bakiim..o beyaz arabasındayken kız hayalemi daldı ne yoksa bi bara mı girdi nolduysa oldu orayı bi türlü anlayamadım tabi bende o zeka yok beklemeyin resmen boyut kapısı açmış ya :D hah boyut kapısı ne kadar ii bi benzetme oldu şuan kendimi tebrik ediom yani her neyse dansa falan başladı bunlar diskoda annında bütün gevşekler doldu iki saniye içerisinde bunlar şarkıyıda aştı işi varklı yerlere getirdiler marihuanna falan içiolar şu hippiyi pek gözüm tutmadı memleketine göre ayar vericem ona :Dlastik gibi gerdiricemm :D bu lafı çok seviom her yerde kullanacam bunu baloncu amcanın kulakları çınlasın bide ne diodu o adam seni yakalarsam napacamm suya basıcam nolcak sonra suda vırrrıkkk vırrııık ötücennnn hehehehee:D üff pircingli sarışın olan çok sexi bi şekilde marihuanna içti şuann mest oldum gibi :D ohh bide ellerinde içkilerle alem yapıolar bu yabancılarda hiç az deil videonun başındaki kız pembeli pembeli giyinmiş ne ara üstünü deiştiyse artık oralarıda hiç göremedim hayırlısı ama deri eldivenleri çok güzel olmuş bu videoda en çok hoşuma giden o deri eldivenler bide sarışın olan kızın marihuannayı höpürdetişi oldu yabancılar çok iyi klip çekio bu klibi hangi ülke hazırladıysa harbi kral bunlar tuttum şimdiaslında şarkının diline göre çıkarmam gerekirdi ama bilemedim ingilizce desem ingilizceye pek benzeemiom gerçi ingilizcemde pek yoktur ama genede ingilizceye benzetemiom yok hayır amann neyse dili mili gçelim işimdi adamlar klibi yapmış işte yediler içtiler alemide yaptılar videoyu bitirmişler hd video çekio moruklar harbi bu işi biliolar ee madem biliolar bizde sitemize koyalımda birazda bu işin tadıdan tuzundan bizde yararlanalım daha doğrusu yemeğin tadından tuzundan nie işin dediysem ben burda işe tuz biber ekeni kim görmüş sanki bu hayatta neyse haydiyin bu kadar lak lak labada lubada yeter bugün bu günlükte dükkanı kapıoz ilginç bi kayıt oldu fazlada zevk aldımı söyliyemem çok saçmaladım haa aşırı öz eleştiri yapmam gerekirse neyse arada olur böyle çürümeler illaki düzeltiriz.
http://kralchatt.blogspot.com/