http://kralchatt.blogspot.com/




9 Aralık 2014 Salı

Bilardo

                    



 Eskiden çok değer verdiğim bi arkadaşım bu  videoyu facete paylaşmıştı çok beyenmiştim ee bide  bilardoya falan ilgim var öyle olunca nolcak bende  burda sizlerle paylaşiyim dedim ama adam muazzam  hareketler yapıo ya vallahi acaip bişey bu geçen yaz  realde biraz bilardo oynamaya başladım ama beb bunlar gibi artislik yapamam tabi bunlar manyağa bağlamış iyice yarışılcak gibi deil ben anca topa vurmayı öğrendim bi köşede kendi çapımda ezik ezik oynuyom anca bu adamda da yani hiç tip yok yanındaki kız desen güzel adam desen yetenekli ama işte bi yeteneği var die işi götürüyor dan dun ordan atıyo burdan atıyo derken resmen görsel şölen izletiyor millete buralarda kızda ne zaman napçanı iyi bellemiş adama uygun çok güzel bi ikili olmuş bunlar   yakında televolelerin esiride olur bunlar sanal alemin esiride olurlar ee malum bizim gibi köklü bi site duruyor arkalarında neleri eksik yani bende bu sitenin sahibi olarak sizde dinleyicilerim okuyucularım olarak destek verirsiniz işe hem ne biliyim bunları sirkteki maymun gibi oynatırız belki paralarına gelirlerine ortak çıkarız siteyi büyütürüz falan nie olmasın dimi ama o kız iyi dansözlükte yapar ha amann bende ne kadar hevesli çıktım birinin üstünden para kazanmaya bee ee arkadaşlar tabi ki şaka bunlar kendi çapımızda birlikte eylenmek için burda bişeyler yazıyoruz çızıktırıyoruz makaramızı yapıyor eyleniyoruz ama sakın biriniz görüp bunları ciddiye alıp gta oyununda arabayı nasıl adam çalıyo oynayan çocuk gidiyo realde araba çalıyo falan bi suçlara bulaşıyo aynı sizde o misal bu yazılara avdanıp saçmalamayın sakın her neyse ben ger zamanki gibi tek çıkış yolum olan makaramı yapayım burda ötesi fazlada beni ilgilendirmez açıkçası ya aslında bu aralar kafam çok sıkışık yakında bende bilardoya başlicam realde şu işlerim bi bitsinde yanlız şakası bi tarafa kız gerçekten güzel hatun ortamda güzel bi an önce büyiyimde bar falan açiyim yada otel falan ya böyle olmuyo duramıyorum motorda aliyim bide yat aliyim yanımada aynı bunun gibi güzel bi kız o yatla tek başıma denize
açılırım artık denizdede size yzarım internete girip tabi oralarda çekerse çekeceği ne malum sonra kızı ıssız bi adaya götürürüm ekmek elden su göden yaşar gideriz ohh sorumluluk yok ders yok sınav yok iş bulma derdi yok ne güzel iş oldu o öyle ekmek elden su gölde gerçi orda ekmekte bulamayız oraya değirmen meyirmen gerekir un öğütmek için suları denizden taşısamda bile taşıma suyla değirmen dönmez ama sonuçta toplum yok illa döner o değirmen orayada internet alt yapısını döşiyecem döşiyecem alt yapıyı döşiyecem alt yapıyı
ordan bile size yazarım artık allam ben nasıl böyle bi blog canavarı oldum çıktım bilmiom ki ya orda bile rahat bırakmıyorum bu sanal alemdekileri hayale bak yanlız orda aç kalırız ya balık tutarız dicem oda zor zaten tutsamda nasıl yiyeceksek amann ne düşünyom ya iyice robensona bağladım resmen burda hayal kura kura ben oldu olucak bide yat batsın sal yapalım ağaç dallarından tam olsun yani ımm neyse iyi hayaldi konuyu bilardodan taa nerelere getirdiğimi görüyosunuz demi bendede iyi hayal gücü varmış arkadaş yani bazen kendimle böbürleniyom ama böbürlenmemek lazım tabi ee artık şu araya bide yat resmiyle küçük ada falan lazım neyse koyarız onları hallederizde ben bi an önce büyüsemde şu hayalini kurduğum oteli veya barı diskoyu açsam şu yazdığım hayalleride gerçekleştirsem artık ya sabırsızlanıyorum resmen...!


http://kralchatt.blogspot.com/