http://kralchatt.blogspot.com/




3 Ekim 2017 Salı

STRES TOPU YAPIMI

şimdi bu gün sizlere sitres topu yapımını anlatçam öncelikle şunu söyliyim bu çok basit bi işlem bu yanda ki fotorafta görmüş olduğunuz stres topu öyle görsel olarak homa gitti o yüzden koydum benim size tarifini vercek olduğum stres topu biraz daha farklı olucak zaten arkadaşlar bu resimde gördükleriniz görüntü olarak güzel olabilir ancak dayanıksız yani onu söyliyim iki sıkmada patlıyor hemen öle slaym gibi bişey  deil bide her yerde bulamassınız kendinizde yapmanız zor  fabrikalarda falan üretiliyor ama ben genede insanların genelinin gözünde stres topu denilince böyle bi görüntü canlandığı için bu resmi koymak istedim  fabrikalarda o lastikleri kesi birleştiriorlar falan öyle yapılıor olması kuvvetle muhtemel yani onun nasıl yapıldını bende tam bilmiom bide içine ışıklı top koyuyolar onun stres topunu dövdükçe ışık yanıor falan işte her neyse fazla laf kalabalığı olmadan biz işlemlere geçelim öncelikle malzemeleri veriom arkadaşlar 

işte malzemeler:

1- makas

2- en az 4 en fazla stres topunuz ne kadar sağlam  olmasını istioryanız o kadar fazla balon işte 6 tane 7 tane  ama çok fazla balom geçirince stres topunuzu sıkmanız zorlaşır sertleşr stres topu o yüzden ben 4 tane falan geçiriyorum genelde siz sertliği nası hoşunuza giderse o şekilde ayarlarsınız.

3- un bildğimiz böle mutfaklarda olan ekmek yapılan un işte genelde her evde bişeyler için kullanılır benim pek mutfakla aram yok oyüzden ben bilmem ama sizin bunu yaparken ihtiyacınız olan bi tane balonu azına kadar dolduracak miktarda un ağzına kadar dediysem çok fazlada doldurmanıza gerek yok kafif bi boşluk bırakmanız yeterli olur.

4-  huni huniyi niye yazdım çünkü belki un nolur nolmaz büyük pakette falan olur balonun ağzı küçük olduğu için  unu doldururken dökülemesi maksadıyla..

5- kullanılmayan bir bir bardak veya plastik bardak her neyse işte  ikiside olabilir bardak yardımıyla unu huniden  balonun içine boşaltın .

6- pet şişe eğer evde huniniz yoksa bitane pet şişeyi  unla doldurun ve pet şişenin ağzına balonu geçirin pet şişedeki unu balona aktarın eğer pet işeşeye unu doldurmakta zorlanıyorsanız pet şişenin ağzını keserek küçük bir huni elde edebilirsiniz.

7 sıvı yapıştırıcı.

şimdi bunun yapılışına geçelim yukarıda da az çok anlattım zaten öncelikle  bir tane balona unu dolduruyoruz tabi ağzına kadar deil daha sonra biraz boşluk kaldıktan sonra dolu kısmının denk geldiği yere kadar yani ufak bir parçasını balonun ağız kısmını yok etme amaçlı olarak kesiyoruz  daha sonra 2. bir balon alıp o ağzı kesilmiş olan yeri üste getirerek un dolu olan balonun üstüne geçiriyoruz  2. balonunda ağzını makasla kesiyoruz daha sonra elimizde zaten  tek katmanlı bir stres topu oluştu bunu sağlamlaştırmak için 3 4 balon daha üst üste geçirip hepsinin ağzını kesiyoruz en son olmasını istedğimiz katmandaki balonun son olarak ağzını kesiyoruz ve kalan kısmını sıvı yapıştırıcı yardımıyla onun altındaki katmana yapıştırıyoruzelimizde yuvarlak bir oyuk kısmı kaldı balonun iç katmanın gösteren ağzı kesilmiş kısım o kısmada kalın yün iplerden oluşmuş bişey yapıştırıp saç yapabilirsiniz onun dışında son balon katmanını şekilli bir biçimde keserek gülen yüz veya başka bir şey yapabilirsiniz oldu size strestopu arkadaşlar işte temelde herşey bu kadar basit hadi kolay gelsin 

bu konuyla ilgili sorularınız için bana sitemdeki sohbet platformlarından veya xattan ulaşabilirsiniz...
http://kralchatt.blogspot.com/